Opgezet om iedereen op de hoogte te houden.

Vandaag heeft aadje een vrij rustige dag achter de rug.  Na een woelige nacht heeft hij de dag gebruikt om even lekker bij te komen. Tijdens het ochtendbezoek was er weinig beweging in hem te krijgen. In de loop van de middag kwam er wat meer beweging en reageerde hij goed op het signaal van zijn bezoekers. Tijdens het avondbezoek lag ie in het begin lekker te slapen. De rust straalde van zijn gezicht toen we binnenkwamen. Ook had hij een mooie blos op zijn wangen.

Wat leuk is om te vertellen is dat ie een klein speelgoed hondje heeft gekregen van Brigit. Om zijn reactie te testen wilde de verpleger deze hond uit zijn handen nemen. Dit lukte met moeite. Je zag zijn vingers zoeken naar het pluche beestje. een positieve reactie en leuk voor ons om te zien. Tijdens het gehele bezoek heeft ie het beestje in zijn handen gehad en je zag hem met zijn vingers het hondje aaien. Verder was hij vrij rustig en pakte hij de rust die hij hard nodig heeft.

Verder willen wij, de familie van aad en cassandra, iedereen bedanken voor alle lieve berichten, sms jes, telefoontjes, kaarten en kadootjes. Jullie zijn echt een grote steun voor ons en het is fijn om te weten dat zoveel mensen om aad en cassandra geven.

Wij wensen iedereen een heel goed en gezond 2010. Mede door jullie steun gaan wij het nieuwe jaar in vol goede moed. Nogmaals bedankt voor alle steun en tot volgend jaar……….

Commentaren op: "Oudjaarsdag 31 december 2009" (13)

  1. harry sr zei:

    mensen bedankt voor jullie steun, en voor iedereen een goed en gezond 2010.

    Aadje wij vieren dit feestje op een later moment, en geloof me ik zorg voor de oliebollen, de champagne en de appelflappen.

    Hou van je en mis je enorm

  2. oma jannie zei:

    wens jullie allen veel sterkte en vertrouwen in het komende jaar ik hou van jullie allemaal maar nu komt aard even eerst oma

  3. lieve harry, als ik jouw bericht zo lees dan snijd dat tot in mijn ziel, ik begrijp zo goed wat je nu moet voelen, hou je vast aan elk lichtpuntje die er is, aad komt er helemaal bovenop, daar geloof ik in ook al zal de weg daarheen lang zijn, ik wens jullie ondanks alles toch een heel goed nieuwjaar en ik…, wij…, staan altijd voor jullie klaar.

    hele dikke kus
    je schoonzus carla

  4. wil iedereen een gelukkig en gezond 2010 te wensen
    en aad maatje laat 2010 jou jaar wezen

    ook cassandra hoop dat ook jij snel hersteld en samen met aad er een fijn jaar van gaat maken

    jozef en miranda

  5. he lieve schat, heb er een paar voor je gedronken hoor kerel! Mss iets te veel maar ach.. Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen of niet dan! Heb net heel lang met brigit gepraat.. Ze vertelde me over de sms die ze van grote harry kreeg, over het hondje.. En hebben allemaal herinneringen van je bovengehaald.. Zo was je er toch een beetje bij.. Lieve schat,, deze dronken tor gaat slapen.. Denk heel veel aan je!! Je bent en blijft een topper!! Hoop dat de goeie berichten blijven binnenkomen.. Lieve iedereen.. Wens jullie een gezond en gelukkig nieuwjaar.. En pas goed op elkaar! Dikke kus

  6. dirkje en johan zei:

    Wat een goed bericht vasthoudn die hond jongen en mona cees aad en linda en allefamilie die om je heen staat ook casandra en haar ouders een goed 2010 toe we komen er wel met zijn allen we denken elke dg aan jullie en dat kaarsje blijft branden hoor dikke kus van de mark 27

  7. lindastuut zei:

    Lieve AAD
    Wat vreselijk om oud en nieuw zo te moeten vieren, in plaats dat je gelijk mijn oliebollen aan het eten bent,terwijl ik ze maak, lig je in het ziekenhuis, maar we blijven positief jongen en vieren kerst en oud en nieuw als jij thuis komt, met alles erop en eraan, ook met vuurwerk.
    Het was mooi gisteravond om te zien hoe jij op dat hondje van Brigit reageerde, weer een klein stapje denk ik dan, in ieder geval in de goede richting.
    Wens jou en Cas een gezond en veilig en liefdevol nieuwjaar.
    Aad en Cas, we houden van jullie

    Verder alle lieve mensen die zo met ons meeleven ook voor jullie een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar

  8. Mooi dat je reageerde op de pluche boxer knuffel aad! 🙂
    weer een stapje in de goeie richting.
    blijf doorgaan.

    Larissa

  9. ouders van Marri zei:

    ik vind het geweldig van jullie hoe jullie deze berichten op schtijven.we leven erg met Aad en de fam en vrienden mee,en wenst ieder een heel goed 2010 en hopen dat de ogen van Aad snel open gaan zo dat hij daarmee ieder gelukkig maakt.Aad jongen neem de tijd als dat voor jou beter is,maar maak ieder daarna gelukkig kom snel als het mogelijk is bij ons allen terug groeten Jan en Aly

  10. Brigitta zei:

    Zoals ik al terugschreef aan harry sr., mijn hart maakte een sprongetje toen ik dat hoorde van dat hondje. Tuurlijk is het geen vervanging voor bikkel, maar zo is die er in het klein dat toch wel een beetje bij! Heb gisteravond inderdaad veel met minette gepraat, je was er echt bij voor ons hoor, van jackass tot slippen met de auto hebben we echt leuke herinneringen boven gehaald. Elke dag weer een klein stapje verder he aad? En laat je de kleine uitvoering van bikkel niet uit handen nemen!
    Dikke knuffel en kus ook voor cassandra! Brigitta
    En voor iedereen de beste wensen en veel geluk, liefde en gezondheid voor 2010!

  11. Hoi hoi beste mensen,De beste wensen en een gezond en veilig 2010 gewenst.
    Vanmorgen zijn we bij Aadje geweest.en ik had hem een paar dagen niet meer gezien. IK zie dat hij er veel beter uitziet.Ik zal uitleggen hoe ik Aad ervaren hebt vandaag…..Hij bewoog veel en veel meer.dan heb ik hem ook lopen plagen en heb gezecht dat hij eindelijk eens geen antwoord terug geef.(hij had altijd zijn bekkie klaat staan namelijk)Ik heb hem uitgedaagt,daarop begon hij met zijn rechter oogbol te bewegen terwijl zijn ogen dicht zat.Ook zo iets zijn ogen zien er veel rustiger uit en niet meer zo strak in zijn kas.Hij plaagt graag…. maar ik ook hoor.Eigelijk heeft hij de hele tijd bewogen ,waneer wij aanwezig waren.Daarbij lag er een mevr,aan de overkant die wat zei tegen mijn.Ik liep naar haar toe om te vragen wat ze zei.Daarbij kwam de nieuwschierige Aadje omhoog om te kijken wat ik bij de mevr aan het doen was?????Dat zei Cassandra teminste.Denk nou niet dat hij rechtop zat maar wel omhoog probeerde te komen.hij transpireerde op zijn voorhoofd van de inspanning waarop ik zei dat hij geduld moet hebben en ook heeeeel veel geduld net zoals Cas.Ik had over Monika en kees vertel dat ze op bezoek waren en over Linda en Marri.En dat we in de watten gelegt worden door de hele Familie.Ook vertelt dat bikkel bij ons was en WEER een bijna aanvaring had met onze kat (die kat vind Aad en Bikkel helemaal niets)en de kat is zo lief.
    Casaasandra kost het vele inspanning en energie om naar het ziekenhuis te gaan, maar dat doet ze met alle liefde en de pijntjes heeft ze wel voor over.Ik ga Cas.lekker wassen en schone kleding aan doen kan ze weer lekker slapen.Nou jullie horen me morgen weer .

  12. lieve familie en vrienden
    het is fijn om te lezen dat het allemaal stap voor stap beter gaat met aad maar ook met cassandra, als ik deze site lees dan geeft dat een goed gevoel.
    hey aad jongen kom op he zet hem op jongen, want de oliebollen zijn nog niet op dus je heb nog wat te doen.
    verder wens ik iedereen een gelukkig en een gezond, mooi 2010 toe.
    groetjes ramon en patricia

  13. hey iedereen heel leuk om al die lieve dinge te lezen daar knap ik pas van open ben blij dat ik sweekends naar huis mag straks is het helemaal lkkr dan ben ik donderdag vrijdag zaterdag en zondag thuis heerlijk mijn laatste lange week en ik heb geluk met al die feest dagen tussen door heerlijk allemaal thuis nog 16 nachten hier xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Plaats een reactie