Opgezet om iedereen op de hoogte te houden.

Het is op dit moment erg wisselvallig met Aadje. Goede momenten, maar heel veel mindere momenten, dat wil niet zeggen dat het slecht met hem gaat want hij gaat niet achteruit en dat is ook een vooruitgang. Is aleen erg worstelen voor hemzelf, voor ons en voor de verpleging. Het slaapfeestje is goed verlopen, op die manier konden we ook afspraken met Aadje maken over de dingen die hij dagelijks moet doen, met als stok achter de deur dat zijn broertje bleef slapen. Het is dus echt even afzien op dit moment. Maar goed we hebben nog 1 volledige dag voor de boeg en dan naar de Vogellanden.

Er van uitgaande dat hij hier beter op zijn plaats is en dit zal leiden tot een voorspoedig herstel. Dit zal voor ons ook een opluchting zijn want we hebben het wel weer nodig. Alles gaat en staat met het herstel van Aadje zelf, als het met Aadje goed gaat gaat het met ons ook goed, en merk je weinig van vermoeidheid en bruis je van de energie. En nu is dat even wat minder.

Eind van de week kan het totaal anders zijn en daar houden we ons dan maar aan vast.

Laten we maar overgaan naar het positieve gedeelte van deze twee dagen, het lopen gaat steeds stabieler,  zijn conditie wordt beter en zijn zicht lijkt zich gaan te herstellen. Dus lichaamlijk gaat zijn genezing lekker vooruit. Het korte termijn geheugen laat hem af en toe nog wel eens in de steek, maar wij hebben wel het idee dat Aadje zich meer dingen kan blijven herinneren, ook wat er de laatste dagen gebeurt. Al met al goede berichten.

Voor deze maand laat ik het hierbij, terug lezend een maand met zeer veel positieve ontwikkelingen. Op naar maart, op naar de Vogellanden, op naar een nieuwe fase en op naar nieuwe energie.

Commentaren op: "27/28-02-2010 Weezenlanden bedankt, maar ik moet verder…….." (7)

  1. en de maand eindigt natuurlijk goed met die overwinning van ajax!

    Heb vanmiddag met harry jr foto’s teruggekeken van het hok enzo, harry gaat er een hele boel voor je uit printen aad! En zodra jij en jeroen allebei weer thuis zijn gaan we weer ouderwets t hok gevoel naar boven halen met een cocktailparty!
    Die dag gaat snel komen! Ik weet t zeker!

  2. elly van krimpen zei:

    Ik wil alleen even zeggen dat ik heel veel bewondering voor jullie allemaal heb hou vol allemaal ! en aadje doe je best daar in de vogellanden doe ons maar weer versteld staan succes daar !
    groetjes elly kevin en wesley

  3. zo ome Leo moest van aadje even zeggen dat hij in de water toren wil eten met ze meisje,ach een bekeuring die klant zou wel balen vandaag van de ivn groep als ie de factuur krijgt ha ha, nog leuk verhaal , ik was net voor mezelf begonnen in 1998 toen grote Aad van Noort een keer met me mee ging lachen joh , stonden we smorgens vroeg bij N van Staveren te tanken komt er een man naar me toe zegt die man mag ik je eens wat vragen waarom heb je zo’ rare ster als logo……. voor dat ik kon antwoorden zij Aad van Noort de oom van Aadje, die ster krijg je om je oren als je de fucking factuur krijgt ha ha ha mooi verhaal waar gebeurd,kus Iwan

  4. dirkje en johan zei:

    Gelukkig weer een nieuw hoofdstuk in jullie leven gelukkig niet naar tilburg maar naar de vogellanden hee bikkel je doet het goed hoor en dat je af en toe boos bent mag best hoor als je iets wil doen en ze begrijpen je niet ja dan werd je hier ook wel eens kwaad maar wie niet hee vent nu in de vogellanden reavalideren en dan gezond weer thuis en jullie mona cees harry en linda jullie hebben de nodige klappen van het leven gehad op en neer naar het ziekenhuis maar voor een goed doel kanjers zijn jullie zet hem op naar de laatste lootjes veel liefs mark 27

  5. Nathalie & Daniel (buren) zei:

    Lieve Aad.

    We hebben een paar dagen niet op deze blog gekeken,i.v.m met behangen van Joy zijn kamer en daarna ons waterbed die lek was.Daniel dacht dat ie in zijn nest had gezeken,haha.
    Maar ik heb net alles wel gelezen en ben blij dat het goed gaat met je.
    Het zijn idd moeilijke tijden voor je,alles willen,maar nog niet alles kunnen.Maat het komt goed,zoals iedereen,zijn we daarvan overtuigd!
    Neem de tijd om te herstellen,kerel!
    Uiteindelijke zullen de kleine stapjes aan het einde van de week een grote stap zijn.
    Met de juiste begeleiding,die je nu krijgt,kom je er wel!
    Wij wensen je heel veel succes met revalideren!

    Cees,Mona,Harry jr,Cas,Harry en Linda.

    Heel veel sterkte,voor jullie zal dit ook nog een moeilijke/zware tijd worden.

    Liefs van ons

  6. DonLeo i Maja zei:

    moet zeggen je hebt wel stijl aad ..in de watertoren
    maar ik dacht ik laat jullie een keer LEKKER eten en dan moet je toch echt op urk wezen (in het rest. t,achterhuis)maar als ik jou en iwan zo kan sponseren, so be it …
    ik hoor het wel als het zo ver is, in ieder geval succes met je revalidatie
    ik groet je Leo i Maja

  7. Die Leo.. haha trek je portemonee maar vast! 😀
    Wel lief van je!;)

    Aadje, kop op jongen, nu alle weddenschappen gemaakt en de beloftes gedaan worden om jou das toch super! wat zul je erom lachen..

    Ik hoop je snel weer een keer te zien, liefs

Plaats een reactie